Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 2 809 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Bridgestone Exedra Max E-MAX 130/90 -16 67H TT
Doprava:
165 Kč
Skladem
2 809 Kč
Koupit za 2 809 Kč
Bridgestone Exedra Max E-MAX 130/90 -16 67H TT
Doprava:
135 Kč
Skladem
2 879 Kč
Koupit za 2 879 Kč
Letní pneu Bridgestone EXEDRA MAX 130/90 16 67H
Doprava:
zdarma
Skladem
3 048 Kč
Koupit za 3 048 Kč
Bridgestone 130/90-16 E-MAX F 67H TT
Doprava:
85 Kč
Skladem
3 283 Kč
Koupit za 3 283 Kč
BRIDGESTONE (6115/23) 130/90-16 EXEDRA MAX 67H TL Přední DOT 2023+ (6088/23) 170/80B15 EXEDRA MAX 77H TL Zadní DOT 2023
Doprava:
125 Kč
Skladem
7 520 Kč
Koupit za 7 520 Kč
Popis
Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 130 mm |
Vnitřní průměr | 16 |
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Profil | 90 |
Index nosnosti | 67 |
Hlučnost | 0 dB |
Směs | bezdušová (TL) |
Kategorie pneu | cestovní |
Období | letní |