BRIDGESTONE E-Max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. - Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 2 772 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Letní pneu Bridgestone EXEDRA MAX 120/90 17 64H
Doprava:
zdarma
Skladem
2 772 Kč
Koupit za 2 772 Kč
Bridgestone EXEDRA MAX FRONT 120/90 -17 64H
Doprava:
zdarma
Skladem
2 662 Kč
Koupit za 2 662 Kč
BRIDGESTONE 120/90 - 17 E-MAX 64H F TL
Doprava:
120 Kč
Skladem
2 692 Kč
Koupit za 2 692 Kč
Bridgestone 120/90-17 E-MAX F 64H TL
Doprava:
85 Kč
Skladem
2 945 Kč
Koupit za 2 945 Kč
Bridgestone E-Max F ( 120/90-17 TL 64H M/C, přední kolo )
Doprava:
zdarma
3 645 Kč
Koupit za 3 645 Kč
Popis
BRIDGESTONE E-Max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
- Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
- Optimalizací tvaru profilu pneu BRIDGESTONE E-Max bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu. Přední pneu • Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění. •
- Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru. • Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost. Zadní pneu •
- Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost •
- Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost motopneu BRIDGESTONE E-Max.
- Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
- Optimalizací tvaru profilu pneu BRIDGESTONE E-Max bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu. Přední pneu • Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění. •
- Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru. • Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost. Zadní pneu •
- Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost •
- Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost motopneu BRIDGESTONE E-Max.
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 120 mm |
Vnitřní průměr | 17 |
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Profil | 90 |
Index nosnosti | 64 |
Hlučnost | 0 dB |
Směs | bezdušová (TL) |
Kategorie pneu | cestovní |
Období | celoroční |