Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí. Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager... Celý popis
Koupit za 3 400 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Letní pneu Bridgestone EXEDRA MAX 150/80 15 70H
Doprava:
zdarma
Skladem
3 400 Kč
Koupit za 3 400 Kč
BRIDGESTONE 150/80 - 15 E-MAX 70H R TT
Doprava:
120 Kč
Skladem
3 275 Kč
Koupit za 3 275 Kč
Bridgestone EXEDRA MAX REAR 150/80 -15 70H
Doprava:
zdarma
Skladem
3 254 Kč
Koupit za 3 254 Kč
Bridgestone 150/80-15 E-MAX R 70H TL
Doprava:
85 Kč
Skladem
3 684 Kč
Koupit za 3 684 Kč
Pneumatiky BRIDGESTONE EXEDRA MAX REAR 150/80-15 70H TL 6127
Doprava:
zdarma
Skladem
6 583 Kč
Koupit za 6 583 Kč
Popis
Bridgestone E-max je důstojný nástupce osvědčených a velmi oblíbených modelů G 701, G702 a G 703, které po dlouhá léta obouvali na své choppery a cruisery jezdci, kteří především oceňovali jejich excelentní jízdní vlastnosti jak na suchu, tak i na vodě a dlouhý kilometrový výkon těchto pneu byl samozdřejmostí.
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Pří vývoji těchto pneu byl s menšími vylepšeními použit desén, který jako G 721 a G 722 prokázal své kvality hlavně na těžkých a výkonných cruiserech Kawasaki VN 1600Classic, VN 1700 Voyager a Yamaha XVS 1300 A Midnight Star.
Optimalizací tvaru profilu pneu bylo dosaženo vynikající stability motocyklu v přímém směru i skvělé vedení stopy v zatáčkách a to jak při jízdě solo, tak při plném zatížení motocyklu.
Přední pneu
• Obrácené V drážky v ramenní části snižují opotřebení při brždění.
• Obvodová středová drážka zajišťuje dobrý odvod vody a jízdní komfort na mokru.
• Příčné drážky poskytují ideální tuhost dezénu a podélnou ovladatelnost.
Zadní pneu
• Střed dezénu má snížené množství drážek a větší styčnou plochu pro lepší záběr a delší životnost
• Postranní drážky jsou kombinací relativně krátkých přímých drážek a zaručují tak skvělý odvod vody, tuhost a podélnou ovladatelnost
Parametry
Výrobce | Bridgestone |
Šířka | 150 mm |
Vnitřní průměr | 15 |
Index rychlosti | H (=210 km/h) |
Profil | 80 |
Index nosnosti | 70 |
Hlučnost | 0 dB |
Směs | bezdušová (TL) |
Kategorie pneu | custom |
Období | celoroční |
Přilnavost za mokra | B |